Tillbaks från skolläger

Hej, nu är jag back on track från ett skolläger i sjövik. Med mig har jag roliga minnen och en förskylning.
I måndags joggade jag i ösregn och blev genomblöt. Och på lägret badade jag 2 gånger i streck och plaskade runt som om jag vore på semester i Thailnad och vattnet var 30°  istället för typ 16° och ett regningt och ruggigt september i Sverige. Keep on dreaming girl. Förskylningen kan ju bero på något av det. Kanke.

Hursomhelst, det var ett roligt och mysigt läger. Vi var ute i skogen och skrämdes på kvällen och så sprang jag runt mellan alla "grupperna" och var sjukt social med alla under hela lägret. Vi gjorde lite mer som att bada, basta, spela kort och äta, exempelvis.


Några av mina sköna skolkompisar, yay!

Nu: Höstpeppar med våfflor sylt och grädde i magen, ska ta ett varmt bad, dricka te och sen kolla på Leila bakar i Frankrike!<3

Har förövrigt haft 25% frånvaro den här terminen än så länge så lite höstpepp sitter fint så jag orkar gå till skolan imorgon...
Just det, franskaläxa nu då, vive la  France, Bonsoir mes amiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0