12 sept

Samanfattning av helgen:
I fredags var vi och firade min älskade kompis Lina som ju snart blir stor tjej och får köpa enerfidryck och allt det där:PPpPP
I lördags var jag och Lina på liseberg och även fast det duggregnade heela tiden så skulle visst hela Göteborg dit ändå... Men men, det var fint, speciellt med alla alpackor<3 Sötaste djuret, måste ses!
I söndags var det som vanligt den officiella chilldagen. Även fast Sverige inte är särskilt kristet numera så är söndag fortfarande en riktig vilodag ju.
Och så är det ju bästa TV-dagen också:
My Life as Liz
Awkward &
Hard Times of RJ Berger, yay!

Har tyvärr inga bilder från helgen, som vanligt.

Nu ska jag nog börja med SO-arbetet, naaajj .______________.

Vill ha en Iphone bara så man kan göra valar, PUSS:))

Kommentarer
Postat av: Lina

NÅÅÅÅTIII PÅÅÅTTTIII,"Älskade vän Lina" :D Jag blir rörd :D <3 Tack detsamma KATTLINN

2011-09-17 @ 21:52:09
URL: http://liiinnnnaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0