Ju mera du spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.

God kväll.

Jag älskar verkligen att vara femton, det är en perfekt ålder för mig bortsett från pressen i skolan då. Men det är en sak som jag längtar till så mycket just nu, och det är att kunna tjäna pengar och bara resa iväg...
Typ till London, Paris, Berlin, Köpenhamn, Warszawa eller något.
Det ska inte kosta jättemycket, och man ska bara kunna slänga sig iväg på ett plan, ta bilen eller helst ett tåg då. Träffa nya männisor som inte förstår ett ord av vad jag säger på svenska. Andra vägskyltar, andra stilar, andra historier, andra ljud. Andra dofter.
Först det, och sen ska jag åka iväg till nått längre bort, typ Afrika, Australien eller Sydamerika. Men det får komma senare.

Jag ska inte shoppa bort alla mina pengar och äta upp alla pengar på dyra caféer. Bara lite av pengarna då. Spara, spara, spara. Yeah!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0