Sumering.

Nu är helgen slut och här kommer en liten sumering:
Fredag: IDOL<3
LÖRDAG: Jag och Kjersti åkte till stan och besökte våra praoplatser och var på stadsbiblioteket och 4-Gott. Sen åkte vi hem till mig och jag la en ansiktsmask i Jennpann's fejs. Ni hittar vår fina konversation på Kjerstis blogg, http://reokkos.blogg.se/. Sen gjorde vi pizza ju och efter det gick vi ut i skogen - och det var jäkligt läskigt faktiskt, speciellt eftersom att det var en skum man som kilade omkring runt knutarna :s. Så vi blev lite rädda och gick till framsidan och lekte gungleken. Jippie!8D
Sen kom Kvällens äckligaste - kortspelet bubblan med äckeldryck. Det var den sjukaste äckligaste grej mina smaklökar någonsin har upplevt kan jag lugnt säga. Sen flummade vi lite och tillslut blev det ZzzZZZzZZ.....

Recept på äckeldryck:
Senap
Kaviar
Äppel- och kanelsoppa
majonnäs
balsamicovinäger
juice
fanta +
rostad lök

Kan hända att jag glömt något.

SÖNDAG: Chillade livet först. Bakade kladdkaka, mums<3. Sen begav sig jag och Isabelle till gymmet och körde lite "härlig" spinning och lite cross sen.

Ha 're 8D

Kommentarer
Postat av: Rosetten

SÅÅÅÅ farlig va ju inte drycken, smakade mest balsamico, och chokladsås juh ;) hihi^^

2011-10-24 @ 20:11:15
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0