Prao.

Denna veckan ä det prao som gäller för min del. Man kan säga att jag praoar som diskare för det är i stort sett allt jag gör. Men goa arbetstider har jag i alla fall och mat 2 gånger om dagen får man också, haha!. Om ni vill kila in och säga hej så finns jag på amazing thai vid avenyn ungefär.

Veckan.
Måndag: Prao, biblioteket.
Tisdag: Prao, göra inlämnungsuppgift om genteknik(...) Desperate Housewives!
Onsdag: Prao, träning - effect bodytoning (mycket roligt)
Torsdag: Besök på Ingrid Segerstedts gymnasium inriktning Europa och Världen.
Fredag: Prao, IDOL!
Lördag: Träffa kompizar tror jag och sådär:D
Söndag: Vara klar med mitt undernara broderiarbete från skolan, som mål -.-


Jag och Mallan (syster yster) Normala barn, hehe8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0