Wow, you look mentally retarded. - Jordana (Submarine)

Choo. Är ensam idag och har kommit fram till en sanning:
Jag ska bo i ett kollektiv när jag blir stor, för då är man aldrig ensam!
För jag gillar inte att vara ensam, så mycket.

Okej, det lät lite depp, men tagga lördag nu då!

Så nu ska jag åka in till stan, själv. Ska hänga med min Iphone och lämna tillbaka en klänning från HM om ni undrar. För det är mjukisbyxor som is da shit, the one and only! :D
Sen får mans se vad som händer.

Denna figur träffade man på i somras då, hestkåmpizz<3


Ha en go lördag på er och au revoir - Linn 8D

Kommentarer
Postat av: Rosetten

Vrf lämna tbx klänningen? Inte fin ? :(

2011-11-05 @ 18:36:10
URL: http://reokkos.blogg.se/
Postat av: Sanna

Dax att uppdatera????!

2011-11-06 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0