When your body screams - tell it to shut up.

God afton alla människor!

Här sitter jag och äter joughurt med honung och dricker te. Min katt sitter och stirrar på mig. Han lyssnar till namnet Lilltuttan förresten, och det säger ju en del om min gosemosiibebbe<3

Idag har jag tränat spinning + yoga dårå, så skönt asså! Yogainstruktören var sådär flummig och skön som man tänker sig en yogainstruktör. Yeeeah, grymt:P Att jag skriver om träning är nog för att det är  mitt liv just nu ungefär, hehe. Trodde aldrig att jag skulle gilla att träna, men inget blir som jag har trott ju.

Mån: Step
Tis: 30/30 (spinning&pace)
Ons: -
Tors: Step + liite styrka
Fre: Spinning 25 min + yoga 1 timme.


Yoga(y) Har en bit kvar innan jag blir som dom här, men jaao...

Imorgon blir det att gästa Ingrid Segerstedts och Burgården, mohaha!
Sen får jag se vad som händer. Kanske gymmet? Kanske att jag bakar något awesome och sen kollar på lite fin film i form av Harry Potter / Pirates of the Caribean / Barndisneyfilm / Någon mysig amerikansk komedi, meheh:)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0