Headbang!!!

Kom hem från en konsert för en stund sen.
Det var en del olika band som uppträdde, mestadels scream, metal och punkaktigt typ. Förutom min kompis Lina som sjäng kärleksballader. Det var en jäkla kontrast kan man säga.

Just nu ligger jag ner och skriver det här inlägget för att min nacke är helt död. Jag har headbangat för första gången i mitt liv och det var fett kul faktiskt. Jag, Manzanazz och en annan kompis. I början var det väldigt stelt och alla stod tryckta mot väggarna. Så jag och Manzanazz gick till Maxi och provade alla deras parfymer typ. Och så köpte vi kakor. Der var mycket trevligt där inne på Maxi.

Sen när vi kom tillbaka hade endel gått och kvar var de hårdrocksfrälsta plus jag och  några till. Då hade det blivit ös i det hela så jag hoppa upp på Manzanazz rygg och sa "mot scenen!" Så ställde vi oss med dom hårdrockfrälsta och headbangade och dansade random. Och så gjorde vi DEATHWALL ett par gånger också. Haha, älska<3

Nu ska jag sova, och sen ska jag vakna imorgon och dricka kaffe. KAFFE IS THA SHIT.

Btw, om någon vet om det ska vara någon konsert nånstans snart med rockmusik så får ni gärna meddela mig. Jag är sugen på att headbanga och ha mig mer.

Kommentarer
Postat av: rosetten

Kul att jag inte kände till deathwall, jag e lite faiilad... men det var kul att titta på dejlig, å att headbanga<3

2011-11-04 @ 12:14:34
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0