Hallihallå

Jag längtar ihjäl mig efter Harry Potter. Var flera månader sen jag såg på nån rulle om Hogwarts och söta små drakungar sist. Ska kolla på Saw snart, bara för att det inte finns nån tv ledig till Harry Potter:/ Men det blir nog bra det.

Idag var jag på globala gymnasiet samt ISGY, och båda verkade väldigt bra. Tänk att få gotta ner sig i miljöproblem och segrerade städer! Tycker faktiskt sånt är jätteintressant:o

Lärare på ISGY: "På den här skolan går det mest högpresterande, vita medelklasstjejer, många från t ex Torslanda, men även Ögryte och liknande". Den verkade väldigt bra men, haha jaa, känns bara lite...tråkigt? Ni förstår säkert vad jag menar:)

Ha det gotti<3

Kommentarer
Postat av: Manzanazz

Jao, låter väl bra, om du gillar det^^ Hur var SAW? :O

2011-11-26 @ 23:48:00
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0