Fuck_the_world

Rubriken säger allt!

Jag orkar inte med att välja nått gymnasium, alla prov och inlämningar. Fick mycket passande precis ett brev från GYMNASIEANTAGNINGEN. Tackar, tackar. Just det, orkar bara inte med alla jobbiga människor på facebook som verkar ha som intresse att bedöma andras egopics, lägga in egna egopics osv. (Är alltså trött på den jobbiga torslandafjortismenatilteten). Och så orkar jag inte med mig själv för att jag är inne och kollar på facebook ändå stup i kvarten. + Att jag inte orkar med tanter på gymmet som tror dom är så bäst.

Äntligen så ska jag kolla på Harry Potter idag - tiden är inne.









Lite olika sköna bilder som bara passade in här tycker jag på nått sätt:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0