Frustrerande.

Det är en sak som gör mig galen. Det är så frustrerande verkligen!
Det är människor som tror att dom är bättre en alla andra bara för att dom gör en viss grej. Här har vi ett exempel:

(Chatt)
Jag:Hej, vad görs?
xxx: Jag dricker kaffe, ekologiskt såklart^^Dricker du också bara ekologikt eller?
Jag: Nej, inte direkt...
xxx: Men va!? Varför inte det, tänker du inte på miljön? :o
Jag: Eehm jo? Men jag gör andra saker istället...

Och så kör  den personen på GImetoden vilket innebär att den glufsar i sig enorma mängder kött vilket har en mycket dålig inverkan på miljön, medans man själv sitter där med sina närodlade "miljösnälla" potatisar varenda eviga dag...!

En småsak, men så störande endå.

Kommentarer
Postat av: Rosetten

Hoppas du inte pratar om mej :s Förlåt om jag gjorde dej frustrerad när jag frågade varför du inte komposterar >.< FÖRLÅÅÅT!!!! TT_TT

2011-11-01 @ 20:42:48
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0