För en lång lång tid.

Heeej bloggen, längesen nu ja, men vem vill läsa om det jag gör egentligen? - Tränar, pluggar och äter typ. Ingen inspiration ger det heller. Men efter en chill dag i kafét med Lineus så kör vi på igen!

Helgen: I fredags tränade jag med pappi och sen åt vi asiatiskt mat (y)
I lördags kom Lisa hit och efter ett tag kom även Jehovas och ville joina oss. Men jag blev så rädd så jag inte vågade öppna dörren ens :s 
Men efter en stund så gick vi ut och spionerade på dom, tanten och gubben med det glada budskapet. Det var läskigt men jag vet inte varför faktiskt. Dom kanske är jättesnälla egentligen?
Annars så spelade vi SIMS<3 och lagade asiatisk mat, mums. Awesome time!!!
Sen i söndags så var det det klassiska - plugg och softa (som basket och kolla på tv)

Dagens stora händelse:

Mamma har slängt mina svarta höga converse som följt med mig troget i ur och skur since summer 2008(US). RIP.
Från att jag var en osäker, bitter och udda 12åring till den jag är idag. Lite gladare, lite enklare, lite bättre människa faktiskt.
MOT FRAMTIDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0