En liten bit av Thailand och några goa vänner. Man tackar!

Igår kväll gick jag och några kompisar till fritidsgården för att äta thaimat och kolla på en eldshow (så jäkla awesome, den där eldshowen!), samt vara sociala förstås med alla människor.


Bästa Kjersti och lite thaimat, mycket god sådan.
Jag älskar din tröja Manzanazz<333

När vi inte åt mat eller kollade på eldshow pratade vi, flummade, ritade och så ramlade jag à la fyllostyle. (Hur lyckas man flera gånger samma kväll efter enbart vatten och kaffe???)


Så här fint ritar Kjersti, galet ju!

Sen när jag begav mig hemmåt  i den kalla frostbeklädda kvällen ångrade jag inte en sekund att jag gick dit. Så värt att vara där istället för att sitta hemma och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Rosetten

Askul juh!!!! Hoppas du snackar ngt med "J" imorrn ;)

2011-11-13 @ 13:14:43
URL: http://reokkos.blogg.se/
Postat av: Rosetten

DE HAR TAGIT BORT MANZANAZZ: CO!? OMG!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-13 @ 18:47:47
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0