Lördagen den 27 augusti

Heej alla underbara människor/Kjersti som är min trogna läsare<3

Detta är min första ni vet vanliga efter-skol-veckan-helg. Det känns asmysigt. Sitter i soffan, Arn är på tv:n, vi har gäster här på kräftskiva och Jennpann (syster)'s kompis är här. Jag hör dom vuxna prata och umgås  i köket. Deras barn och Jennpann och hennes kompis spelar spel på golvet här brevid. Jag sitter och kollar på we<3it på djurmössor och rött hår och planerar hur håret ska bli samtididgt som jag tänker på hur jag ska göra när Håkan kommer till liseberg. Har lite problem med hur jag ska göra, vill helst köa hela dan men är ganska ensam om att vilja det...ILANDSPROBLEM<3 Så kolla in min we<3it! Den är finast.

Det är ganska så fantastiskt, låt det bli fler såndana här lördagar...<3





MUMS!

Kladdkaka nu då!:D Ha en fortsatt fin helg, cha cha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0